شرکت ها فکر میکنند که روایت قصه برند تنها به روایت های مهم درباره آن برند برمیگردد . درصورتی که باید توجه داشت که قصه برند باید به گونه ای باشد که شما را با دیگر کسب و کار ها متمایز کند . در ادامه همراه با سارین وب باشید .
از تاریخچه سایت استفاده کنید :
شرکتی که تاسیس کرده اید ، تاریخچه ای دارد که بیان آن میتواند بسیار مفید و جامع باشد . برای استفاده از تاریخچه سایت تو این داستان به سوالاتی مثل اینها جواب بدین:
- چرا ما این کار رو شروع کردیم؟
- چه عواملی به موفقیت ما تو این سالها کمک کرد؟
- چطوری با بازار این کار سازگار شدیم؟
- ما روی تأمین چه نیازهایی کار میکنیم؟
- چطوری رشد کردیم و کارمونو توسعه دادیم تا بتونیم نیازهای مشتریهای بیشتری رو تأمین کنیم؟
از بنیانگذاران شرکت خود غافل نشوید !
بنینانگذاران و موسسان شرکت خود را در نظر بگیرید . آنها نقش اساسی در پیشرفت شرکت و روند آن داشته اند . تو این داستان باید به این سوالات جواب بدید:
- پیش زمینه یا تخصصهاشون چی بوده؟
- چه اتفاقاتی اونها رو به تأسیس شرکت ترغیب کرد؟
- چه دیدی به شرکت داشتند؟
- چطوری با مشتریها تعامل دارند؟
- ارزشهای حرفهای اصلی این افراد چیه؟
از کوچکترین چیز ها نگذرید !
مشتریان شما کنجکاوند تا در باره کوچک ترین چیز ها یی که در شرکت شما اتفاق می افتد را بدانند . مثلا بدانند که :
- بخش پشتیبانی شما چطور به روند پشتیبانی از مشتریان رسیدگی میکند ؟
-کارشناس فروش چگونه به امور خود رسیدگی میکند ؟
روایت داستان برند میتواند مشتریان و کاربران شما را به راحتی قابل اعتماد کند و به مشتریان دائمی شما تبدیل کند .
برای طراحی سایت و سئو و بهینه سازی با تیم سارین وب در تماس باشید .
منبع: طراحی سایت