close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    سارین وب

    بازدید : 281
    شنبه 17 تير 1396 زمان : 10:03

    بازاریابی محتوا و استراتژی محتوا، از جمله واژه‌هایی هستند که در سالهای اخیر به صورت گسترده در فضای رسانه ها به کار گرفته می‌شوند. در این نوشته، قصد داریم مفهوم بازاریابی محتوا را شفاف‌تر کرده و مسیر را برای درس‌های تخصصی که در ادامه سری استراتژی محتوا مطرح خواهیم کرد، هموارتر نماییم. با سارین وب همراه باشید .

    اگر شما یک وبسایت داشته باشید و قصد فروش محصول در آن داشته باشید نیازمند آن است که بتوانید کاربر جذب کنید واز کاربران خود مشتری بسازید . خب این امر در اینترنت به نظر شما با چه استراتژی باید انجام شود ؟ با تولید محتوا بروز و مفید برای کاربر .

    به احتمال خیلی زیاد نقل قول معروف بیل گیتس (موسس مایکروسافت) را شنیده‌اید که در آن به مهم بودن محتوا و بازاریابی محتوا اشاره شده است:

    “محتوا، حاکم است!”

    این گفته بیل گیتس کاملا صحیح است؛ اما محتوایی که برای آن بازاریابی صورت نگیرد، مثل پادشاهی می‌‌ماند که تاج بر سر ندارد. این پادشاه بی تاج توضیح بازاریابی محتوا را توجیه می‌کند. بدین‌ترتیب به این موضوع می‌پردازیم و عنوان می‌کنیم که به این واسطه می‌توانید به چه اهدافی برسید؟


    بازاریابی محتوا چیست؟

    بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بواسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید. در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.

    همیشه باید در نظر داشته باشیم که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت است و لحاظ کردن آن در استراتژی بازاریابی کسب‌وکارمان، بسیار ضروری است. تمرکز اصلی در بازاریابی محتوا روی این است که رسانه ایجاد کنیم، نه اینکه رسانه‌های دیگران را اجاره کنیم و بابت آنها هزینه بپردازیم.

    به زبان ساده، بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتری‌های بالفعل و بالقوه است. شما بواسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش می‌دهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود، آنها را به سوی خود حرکت می‌دهید. اشتراک‌گذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبانتان سبب می‌شود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار، افزایش یابد و دیگر این که آنها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می‌کنید، مجبور شوید که مستقیما به آنها اطلاع‌رسانی کنید.

    بازاریابی محتوا، توسط کمپانی‌های بزرگی چون مایکروسافت، سیسیکو و P&G مورد استفاده قرار می‌گیرد و بی‌شک برای آنها مفید بوده که همواره سعی بر گسترده کردن رسانه‌های خود دارند. کسب‌وکارهای نوپا هم می‌توانند با هزینه‌ای کم، سراغ این روش مفید بروند و کسب‌وکار خود را بواسطه انتشار گسترده محتواهای مفید رشد دهند.

    برای طراحی سایت شرکتی و سئو و بهینه سازی وبسایت با تیم سارین وب در تماس باشید .

    منبع:طراحی سایت

    آشنایی با سکرت چت و گفتگوی محرمانه تلگرام
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 3

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 1534
  • بازدید کلی : 12345
  • کدهای اختصاصی